Kesihatan Rawatan Asli Untuk Semua Keluarga

Kesihatan Rawatan Asli Untuk Semua Keluarga

Rawatan kesihatan semula jadi datang dalam pelbagai samaran. Ada meditasi, kiropraktik, herba, Bowen, shiatsu, urut, reiki, yoga, refleksologi, kinesiologi, homeopati dan banyak lagi. Senarai ini seolah-olah tidak berkesudahan.

Namun mereka semua, homeopati mungkin yang paling serba boleh, paling fleksibel, yang yang mempunyai skop yang paling luas, tindakan yang paling dalam. Homeopati adalah amat berkesan dalam merawat penyakit fizikal seperti kecederaan, sama ada kecederaan baru-baru ini atau salah satu lama lepas.

Di klinik saya, saya telah mendapati bahawa apabila orang mula rawatan homeopati mereka, mereka sering tidak mempunyai lebih perlu, atau lebih terhad keperluan, bagi pekerja-pekerja badan mereka. Ubat yang melakukan semua itu, dan banyak lagi selain.

Homeopati juga mampu meredakan masalah emosi seperti keresahan, kemurungan, ledakan marah, penyakit yang bermula selepas pengalaman mengejutkan dan sebagainya.

Gangguan fizikal, emosi dan mental semua berada di bawah skop homeopati.

Homeopati juga sangat serba boleh. Anda hanya perlu mempelajari beberapa kemahiran asas untuk menguasai seni homeopati menetapkan rumah. Ini memberi anda alat untuk dapat merawat kecederaan, kejutan kecil, selsema, flus, terbakar, keracunan makanan, penyakit zaman kanak-kanak banyak, banyak masalah berkaitan hormon, sakit kepala dan banyak lagi.

Dan apabila keadaan menjadi terlalu sukar untuk anda, apabila anda sedar bahawa penyakit anda terlalu rumit untuk anda, maka khidmat seorang ahli homeopati mahir disediakan untuk anda.

Daripada semua rawatan kesihatan semula jadi, homeopati mesti berdiri kepala dan bahu di atas yang lain untuk serba boleh dan kedalaman tindakannya. Jangan sekali-kali di bawah-anggaran itu kuasa tindakan dan keupayaan luas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar