Menggunakan Aconite Merawat Broken Heart Sindrom

Menggunakan Aconite Merawat Broken Heart Sindrom

Homeopati Aconite boleh menjadi baris pertama yang sangat baik rawatan dalam orang yang menghidap serangan jantung. Ia ternyata terdapat lebih daripada satu serangan jantung. Dalam satu biasa, salah satu daripada arteri koronari yang membekalkan darah ke otot jantung tersumbat menyebabkan bahagian otot jantung diberi makan oleh arteri yang menjadi nekrotik atau mati. Ia menyebabkan menghancurkan sakit dada sering terpancar ke lengan kiri. Satu lagi, sindrom kurang dikenali telah dipanggil sindrom patah hati atau achy hati Breaky.

Ia seolah-olah frasa, yang mengalami patah hati, adalah lebih daripada metafora. Seperti yang dilaporkan dalam Wall Street Journal, February 9, 2010, ia kini dikenali bahawa orang yang mengalami kejutan emosi melampau boleh pergi ke dalam keadaan kegagalan jantung sementara dipanggil tekanan cardiomyopathy. Ia boleh meniru serangan jantung dengan sakit dada dan sukar untuk membezakan dari serangan jantung biasa atau infarksi miokardium. Tetapi dalam "sindrom patah hati" arteri koronari tidak tersumbat kerana mereka berada dalam serangan jantung biasa.

Sebaliknya, ia kelihatan bahawa otot jantung telah "terkejut" oleh tahap yang sangat tinggi adrenalin (adrenalina dan norepinephrine) disebabkan oleh tekanan yang melampau menyebabkan ventrikel kiri, yang kebuk jantung yang mengepam darah ke atas dan keluar dari jantung ke seluruh badan, tidak dapat mengepam dengan cekap. Output jantung (keupayaan jantung untuk mengepam darah) boleh jatuh kepada serendah 20% daripada biasa. Berita baik adalah bahawa pesakit-pesakit ini biasanya pulih dengan baik dalam masa 48 hingga 72 jam.

Ini sindrom patah hati supaya melemahkan ventrikel kiri yang ia berubah bentuk. Penyelidik Jepun bernama ini kecacatan "tako-tsubo" atau "sotong perangkap" kerana ia mengambil bentuk periuk pasu seperti digunakan di Jepun untuk memerangkap sotong kurita.

Tekanan diketahui menyebabkan sindrom patah hati boleh menyaksikan kematian atau kematian berdekatan dengan orang yang dikasihi, memberi ucapan, walaupun sebuah parti kejutan. Tekanan lain termasuk: kehilangan wang yang banyak secara tiba-tiba, melihat anjing seseorang terperangkap dalam perangkap, sesat memandu di bahagian yang tidak selamat daripada bandar pada waktu malam, walaupun berasa terharu dengan perisian komputer baru. Biar apa pun sebabnya, acara ini menghasilkan tahap yang sangat tinggi adrenalin yang menyebabkan ventrikel kiri untuk gagal, iaitu, untuk mengepam sangat tidak cekap.

Homeopati boleh membantu. Aconitum napellus, yang lebih dikenali hanya sebagai Aconite, akan menjadi baris pertama yang sangat baik rawatan untuk itu telah memenangi berpuas hati dengan kejayaan selama dua abad merawat kesan kejutan secara tiba-tiba yang melampau dan ketakutan dan kelemahan yang disertakan yang ketakutan yang menimbulkan. A potensi tinggi seperti 10M akan sesuai, tetapi jika anda tidak boleh mendapatkan ia, membeli beberapa Aconite 30c dan membawanya dengan anda. Ia harus menjadi berguna dalam kedua-dua serangan jantung yang biasa serta sindrom patah hati. Aconite adalah selamat dan boleh menjadi perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan untuk diri anda yang anda menuju Bilik Darurat. Ia perlu ditekankan bahawa anda perlu mendapatkan rawatan di hospital yang berdekatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar