My Story - Bagaimana saya Found Penyembuhan Untuk Berpeluh Hands

My Story - Bagaimana saya Found Penyembuhan Untuk Berpeluh Hands

Jika anda membaca artikel ini, kemungkinan besar anda mengalami berpeluh tangan dan anda juga mencari penawar untuk berpeluh tangan supaya anda tidak boleh lagi perlu bimbang tentang titisan peluh dari tapak tangan anda pada masa yang paling teruk mungkin. Dalam artikel ini, saya akan memberitahu anda tentang perjalanan saya untuk mencari penawar untuk berpeluh tangan dengan harapan bahawa ia boleh membuat perjalanan anda hanya sedikit lebih mudah.

Saya mengalami adalah tapak tangan berpeluh untuk semua dalam hidup saya. Selagi saya boleh ingat tangan saya adalah hanya sedikit lebih lembap daripada orang lain. Saya pernah mempunyai masalah memegang pen dan pensel di sekolah dan apabila ia datang untuk dating, saya akan keluar rata menolak untuk memegang tangan orang lain. Ia adalah semata-mata untuk memalukan dan saya takut bahawa ia akan Kasar daripada orang yang miskin yang terpaksa mengalami rasa basah tangan saya. Ini adalah menjengkelkan tetapi kerana saya telah sentiasa mempunyai masalah ini, saya belajar untuk mendapat lebih. Ibu bapa saya sentiasa memberitahu saya bahawa saya telah membesar-besarkan dengan masalah saya jadi saya hanya mendengar hasutan mereka dan saya mendapat pada dengannya.

Masalah utama saya bermula apabila saya berada di kolej. Saya telah bertemu dengan orang baru, yang tinggal pada saya sendiri buat kali pertama dan berfikir secara serius tentang kerjaya saya pada masa hadapan. Saya membuat keputusan untuk menyambung pengajian ijazah dalam bidang sains. Dengan ini sahaja saya mempunyai banyak masalah dengan sarung tangan makmal, saya terpaksa menukar mereka sering dan mereka sentiasa bertukar kuning apabila saya memakai mereka. Saya tahu bahawa orang melihat saya dengan bersungguh-sungguh. Kemudian saya terpaksa bertemu dengan bakal majikan dan kesan yang boleh merosakkan bahawa berpeluh tangan saya, mempunyai keyakinan diri saya dan harga diri adalah sukar untuk difahami bagi orang yang tidak pernah dalam kedudukan ini (seperti yang saya yakin bahawa anda tahu!) .

Pada peringkat ini, saya membuat keputusan bahawa saya tidak akan hidup dengan masalah ini lagi. Saya bertekad untuk mencari penawar untuk berpeluh tangan dan meletakkan ini di belakang saya. Saya melihat doktor kampus tetapi dia menolak masalah saya dan memberitahu saya bahawa saya dapat mencari cara untuk menanganinya. Pada peringkat ini, saya tahu saya pada saya sendiri dalam mencari penyelesaian.

Jadi saya mengkaji talian dan saya dapati semua maklumat yang saya dapat tentang rawatan yang berpotensi yang boleh bekerja sebagai ubat untuk berpeluh tangan. Selepas mencuba beberapa teknik dan mempunyai kejayaan yang minimum, saya berpindah ke iontophoresis. Saya tidak mampu mesin tetapi saya memahami teknik-teknik di sebalik kaedah ini, jadi saya mencipta mesin saya sendiri dari beberapa bit dan keping yang saya beli di kedai perkakasan tempatan saya. Dalam masa seminggu selepas melaksanakan kaedah ini tangan saya adalah nyata lebih kering. Dalam tempoh sebulan tangan saya telah benar-benar kering. Saya boleh mengatakan bahawa ini mengubah hidup saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar